Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Przedstawienie porządku obrad sesji, ewentualne uzupełnienia lub zmiany.
3.
Sprawozdania Przewodniczącego RM i Burmistrza Wadowic za okres międzysesyjny.
4.
Informacja o wynikach finansowych i działalności spółek z udziałem Gminy Wadowice.
1)
zmieniająca uchwałę budżetową Gminy Wadowice na rok 2024 Nr LXVIII/636/2023 Rady Miejskiej w Wadowicach z dnia 20 grudnia 2023 roku;
2)
w sprawie wprowadzenia zmian w Uchwale Nr LXVIII/637/2023 z dnia 20 grudnia 2023 roku w sprawie przyjęcia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Wadowice;
3)
w sprawie wyrażenia zgody na wniesienie wkładu niepieniężnego (aportu) do spółki WPWiK Sp. z o.o. w Wadowicach i objęcia nowych udziałów w podwyższonym kapitale zakładowym spółki;
4)
w sprawie poboru podatków: rolnego, leśnego i od nieruchomości w drodze inkasa oraz określenia inkasentów i wynagrodzenia za inkaso;
5)
w sprawie sprzedaży lokalu mieszkalnego w drodze przetargowej;
6)
w sprawie sprzedaży w drodze przetargowej niezabudowanej działki położonej w Wadowicach;
7)
w sprawie zasad i trybu przyznawania osobom fizycznym zagrożonym zjawiskiem ubóstwa energetycznego dotacji celowej na dofinansowanie realizacji zadań polegających na zmianie starego ogrzewania na proekologiczne w budynkach mieszkalnych zlokalizowanych na terenie Gminy Wadowice, w ramach redukcji ubóstwa energetycznego;
8)
w sprawie szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w mieszkaniu wspomaganym;
9)
w sprawie przyjęcia “Gminnego Programu Wspierania Rodziny w Gminie Wadowice na lata 2025-2027”.
10)
w sprawie przekazania petycji zgodnie z właściwością.
6.
Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych Gminy Wadowice w roku szkolnym 2023/2024.
7.
Interpelacje i zapytania radnych.
8.
Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.
9.
Oświadczenia i komunikaty.