« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.

3. Sprawozdania Przewodniczącego RM i Burmistrza Wadowic za okres międzysesyjny.

4. Informacja o wynikach finansowych i działalności spółek z udziałem Gminy Wadowice.

5. Podjęcie uchwał:

2) w sprawie wprowadzenia zmian w Uchwale Nr LXVIII/637/2023 z dnia 20 grudnia 2023 roku w sprawie przyjęcia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Wadowice;

4) w sprawie poboru podatków: rolnego, leśnego i od nieruchomości w drodze inkasa oraz określenia inkasentów i wynagrodzenia za inkaso;

7) w sprawie zasad i trybu przyznawania osobom fizycznym zagrożonym zjawiskiem ubóstwa energetycznego dotacji celowej na dofinansowanie realizacji zadań polegających na zmianie starego ogrzewania na proekologiczne w budynkach mieszkalnych zlokalizowanych na terenie Gminy Wadowice, w ramach redukcji ubóstwa energetycznego;

6. Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych Gminy Wadowice w roku szkolnym 2023/2024.

7. Interpelacje i zapytania radnych.

8. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.

9. Oświadczenia i komunikaty.

10. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej