« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.

4. Sprawozdania Przewodniczącego RM i Burmistrza Wadowic za okres międzysesyjny.

5. Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Opieki nad Zabytkami Gminy Wadowice za lata 2022-2023.

6 Podjęcie uchwał:

1 w sprawie wprowadzenia zmian w Uchwale Nr LXVIII/640/2023 Rady Miejskiej w Wadowicach z dnia 20.12.2023 roku w sprawie planu pracy Rady Miejskiej w Wadowicach na 2024 rok;

3 w sprawie wprowadzenia zmian w Uchwale Nr LXVIII/637/2023 z dnia 20 grudnia 2023 roku w sprawie przyjęcia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Wadowice;

5 w sprawie szczegółowych zasad, sposobu i trybu udzielania ulg w spłacie należności o charakterze cywilnoprawnym oraz określenia warunków dopuszczalności pomocy publicznej w przypadkach, w których ulga stanowić będzie pomoc publiczną, oraz wskazania organu lub osoby uprawnione do udzielania tych ulg;

7 w sprawie ustalenia wysokości ekwiwalentu pieniężnego dla strażaków ratowników Ochotniczych Straży Pożarnych, którzy uczestniczyli w działaniu ratowniczym, akcji ratowniczej, szkoleniu lub ćwiczeniu organizowanym przez Państwową Straż Pożarną, Gminę i inne uprawnione podmioty;

8 w sprawie zmiany Uchwały Nr LIX/567/2023 Rady Miejskiej w Wadowicach z dnia 19 kwietnia 2023 roku w sprawie zasad i trybu przyznawania osobom fizycznym dotacji celowej z budżetu Gminy Wadowice na dofinansowanie kosztów wykonania przyłącza do sieci kanalizacji sanitarnej;

11 w sprawie szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze, usługi opiekuńcze w formie usług sąsiedzkich i specjalistyczne usługi opiekuńcze oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat, jak również trybu ich pobierania;

12 w sprawie zmiany Uchwały Nr II/4/2024 Rady Miejskiej w Wadowicach z dnia 15 maja 2024 roku składu osobowego komisji stałych Rady Miejskiej w Wadowicach.

7 Przedstawienie raportu o stanie Gminy Wadowice.

8 Debata nad raportem.

12 Interpelacje i zapytania radnych.

13 Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.

14 Oświadczenia i komunikaty.

15 Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej